Då var det fredag

Jag längtar efter att få börja jobba igen. Det kanska man inte väntar sig att någon ska säga en fredag då alla längtar efter helg. Men har man legat med influensa hela veckan så vill man komma ut igen. Den här influesan är inget jag önskar min värsta fiende ens en gång.
Det är tur att Moses inte är så krävande som han var som liten valp, nu har han mest legat hos mig i sängen när jag har vilat.

 
Sunny 
Det ska bli fint väder här i helgen, och eftersom snön är borta för länge sedan och krokusarna står i blom, så tänkte jag börja göra fint i rabatterna. I varje fall de mot gatan som ligger i söderläge. Jag ska plantera något nytt i krukan på trappan också, ljungen ser för tråkig ut där.
Jag återkommer med en bild när jag är färdig.







Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad glad jag blir av den bilden!!

Postat av: Emresophie

Big tnks for interesting and useful site!

2010-05-27 @ 09:54:14
URL: http://emresophie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback