Vilken dag!

Så härligt det är att åka iväg med 26 barn och alla uppför sig ordentligt och vi har jätte roligt tillsammans.
Jag fick "offra" mig och ge mig upp i karusellerna tillsammans med barnen. :)
Barnen fick ta en egen matsäck med och kalla pannkakor var en favorit, tunnbrödsrullar en annan.
En mamma hade skickat med en massa muffins som vi mumsade på till mellanmål.
Bussen och inträdet stod fritis för. När man väl löst inträde var alla atraktionerna gratis.
Bussresan tog en timme och på hem vägen var det många trötta små barn som somnade i bussen.

image258    

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag tycker sånt är jätte kul! Härliga bilder.

Postat av: Lovejuvent

Your website is extremely interesting

2008-01-03 @ 02:09:29
URL: http://lovejuvent.blogspot.com
Postat av: Amandusvanessa

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-04-26 @ 13:41:56
URL: http://amandusvanessa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback