SOMMAR REA

Nu är det smmar rea över allt. Affärerna slåss om familjernas semesterpengar. Och de som inte väljer att åka till värmen kanske väljer att köpa en ny soffa till vardagsrummet eller något annat.
Jag har shoppat lite på nätet idag. Det blev lite nya toppar med lång ärm för det kan ju behövas. Ja, en kortärmad blev det också den var så söt tyckte jag. 5 st toppar (för den blå får man en vit på köpet) för 480 kr. Inte illa. 

image263

Jag har haft det så mysigt idag. Sovit länge, (det blev ju sent igår) solat i trädgården, löst sudoku, web shoppat, bloggat och gått ut med Moses. Maken och sonen stack iväg tidigt till Tyskland för att inhandla vars en ranson sprit, vin och öl. Om man nu kan få plats med så mycket i bilen, det återstår att se för de har inte kommit hem ännu. Jag har lovat att ha grillen varm tills de kommer för de är nog bra hungriga då. Hoppas att de hittade något gott vin att ha till...
Jag tror jag ska gå ner i köket och baka en kladdkaka till efterrätt.
Vi ses, ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: sara

festivalen var inte alls ngt att hurra för, men det visste man om redan när man åkte dit. var där mest för sällskapet :-)
cruisa i varberg? var det något speciellt där?

Postat av: Kanelgumman/ Carola

Jag är rädd och beställa från Ellos.. ringde till deras kundservice för ett tag sedan, bara för inform. men istället får jag ett paket som skulle hämtas flera mil bort..och andra storlekar. De blev någon strul hos dem, men det tog tid och reda ut detta. Ja, det går bra vilket som-/ receptet på rostade potatisar.

2007-07-14 @ 23:25:19
URL: http://kanelgumman.blogg.se
Postat av: Pialotta

En sådan härlig dag du haft då.. kladdkaka ja du det är bara så himla gott i gott..
Här trillar snart ögona samman:-) Blev sent/tidigt
igår.. 03.30 just precis..
Kram på dej och hoppas du fick hem gubben helskinnad med en massa gott vin o annat.

2007-07-15 @ 00:41:09
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Fina toppar! Gillar särskilt den svarta. Visst är det härligt med rea.:-)

2007-07-16 @ 08:58:54
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Junitjej

Snygga plagg!!

2007-07-16 @ 15:40:24
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback