Nu har jag registrerat min blogg.

Nu har jag som så många andra rgistrerat min blogg, undrar vad det kommeratt innebära. Kanske ingen röstar på mig. Men någon måste ju ligga sist också.

BloggRegistret.se


Nu har jag snart jobbat i två veckor efter semestern. Tiden går mycket förtare när man jobbar än när man är ledig. Det är konstigt. Men när jag är ledig så gör vi så mycket så det känns som man varit ledig hur länge som helst för att man har upplevt så mycket. Eller vad tycker du?

På lördag hade vi tänkt köra på en bilträff men enligt SMHI ska det bli regn och det är inte kul att ställa ut bilen om det regnar. Du får jag hitta på något annat, gå på rea kanske det har jag inte hunnit med ännu. Bara webshoppat lite.


Kommentarer
Postat av: pappa B

Här vare soligt och varmt. Hittade dig hos Scaniatjejen och blev lite nyfiken. Åker du veteranbil? Eller kanske det är en sprittans ny Ferarri? Kul blogg, hoppas jag får återkomma.
Natti

Postat av: Pialotta

Jaså du har inte varit på Kiviks marknad du.. nä du har inte missat något.. allt finns på andra marknader oxså som det är där:-)
Kul du reggat dej ska rösta så klart.. vi röstar på varandra:-)
Ha de kul på lördag.
Kommer inte in i min egen blogg i natt.. kan inte skriva vad jag tänkt:.(
(Kram)

2007-07-20 @ 01:42:54
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Helen

Visst känns det så, tiden är inte som vanlig när man har semester hehe. Är lite avis på era fina bilar ;)Hoppas vädret blir så ni kan åka iaf.
Ska självklart rösta på dig ha en fin dag.

2007-07-20 @ 09:51:49
URL: http://qristall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback