Festival i stan

Idag börjar Helsingborgs festivalen och håller på till på lördagnatt / söndagmorgon.
Det brukar vara ett festligt inslag och med en massa bra artister på flera scener i centrum.
Allt från jazz, 60-tals musik, dansband, ståuppare från stockholm live, rock, ja det finns allt för alla smaker.
Jag tänkte att jag skulle passa på att se Eskobar som spelr på Gröningen kl.22.00 i kväll.


image286

Det var många som passade på att se Sebastian upptäda förra året. Här är någon som har fångat honom med sin mobiltelefon.



Brukar du gå på festivaler? Vad tycker du om det? Vilken artist skulle du vilja se?

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja, jag tycker att det är kul med festivaler.
Hoppas att du får en bra torsdag.

Postat av: Anonym

Jag är aldrig på fetsivaler.
Men så många det är nu
Båda mina barn är på det nu. En på storsjöyran och en på Emmaboda kramelikram pimpim

2007-07-26 @ 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback