Vad bjuder du på om du får oväntat besök?

När jag var och handlade idag så skulle jag ha kaffe bland annat. Då såg jag att mitt gamla kaffe, Zoega´s presso hade utgått. Eftersom jag har en perkulator bryggare och behöver ett grovmale kaffe så har jag inte så mycket att välja på. Men det hade kommit en ny sort för presso och perkulator bryggare. Ett lite starkare grovmalet mörkrost. Det fick jag ta istället. Väl hemma brygger vi en kanna och vi får oväntat besök som vi bjuder på kaffe. Kaffet var mer aromrikt än den andra sorten så det gjorde inget att det gamla hade utgått.

image327

Tog en sväng på Familia köpcentrum också. Kan tipsa alla som har kid hemtextil att de säljer supersköna underlakan med resår i bommulstrikå. Typ som t-shirtstyg. för 29:- till 90 säng. Jag har 160 cm, dem tog de 49:- för. Passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback