Kul grej

Från Ninni kommer den här roliga idén, som säkert har kommit från någon annan, som kommit från någon annan, som kommit..........

Mitt namn är Margaretha Jarl
Jag bor i Båstad
Jag är 79 år och har jobbat i sportaffär.
Jag tycker om att tvätta fönster och prata inför en stor publik.
Jag har 3 barn.
Blått hår och blå ögon.
Jag brukar lyssna på Jazz och min favorit är Pugh Rogerfeldt.

Förnamn: Mellannamn
Efternamn :närmaste granne
Hemstad :senaste bussbesöket
Ålder :mammas ålder
Yrke: Pappas yrke
Intressen:, det du avskyr
Lika många barn som piercingar (hål i öronen räknas)
Hårfärg :Tröjans färg
Ögonfärg: Byxornas färg
Musiksmak, sånt som du inte tål
Idol, den du senast lyssnade på

Gör den, den som har lust...

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Den är häftig, har gjort den tidigare...
/Kram

Postat av: Ninni

Alla blir såå gamla..haha!!
Blått hår jag det passar väl en 79 åring *fniss*

2007-08-29 @ 22:22:51
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback