Tjejsnack

Det här ämnet passade mig bra. Jag är en riktig godis råtta.

Men bör hålla mig ifrån det ett tag nu om jag ska våga visa mig i bikini.

Vill du också vara med i tjejsnack så titta in här.


Vecka 16


Snacks och snask

·Chips eller godis? 

Godis utan tvekan, chips är inget jag längtar efter.



·Absouta favoritgodiset? 

Det beror på, ibland är jag så sugen på lakrits och det ska vara salt. Turkisk peppar 
eller salta grodor. Ibland är det choklad beroendet som gör sig påminnt. Då är det 
Marabou som gäller, mjölkchoklad eller den nya dajm är inte heller så illa.


·Lösgodis eller påse?   

Spelar ingen roll.


·Lakrits, sött, salt eller syrligt? 

Lakrits, och salt.


·Favoritsnackset? 

Ostbågar har jag svårt att motstå, och sedan de har öppnat speciella affärer med nötter från syd 
europa så har de också blivit en favorit. Men nötter är ju nyttigt säger de ju nu, så då får man inte 
så dåligt samvete.


image112


Kommentarer
Postat av: the 2nd women

Hej,
brukar läsa bloggar här. Vi har nu startat en med mkt intressant läsning!

Postat av: Ninni

Du gillar samma godis som jag...men ack man får passa sig, jag ska ju snart i bikinin..hua!
Den andre maj ska den på, då åker vi till Turkiet..gött!
Var och shoppade idag...nya kjolar och linnen!

Bränner mig det gör jag nästan aldrig, är lyckligt lottad, är faktiskt ganska brun redan!
Ha en skön kväll, kram

2007-04-16 @ 17:57:37
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Carola

Lakrits gillar jag också. Det är alltid kul när man kan planera lite själv och kunna vara ute med barnen..Det gillade jag när jag arbeta inom förskolan. Tänk om man kunde låta bli att tänka jobb på dagarna? Tyvärr är det inte så lätt alla gånger. Tack, det gick nog bra på intervjun vi får väl se vad som händer. Prison Break i kväll.

2007-04-16 @ 20:31:38
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Think Twice

Ja försöker hålla mig borta så mycket som möjligt från godisätandet, men en och en annan saltis slinker där ner ibland!
Som sagt man får ju tänka på att sommaren är i antågande :)
Kramiz

2007-04-16 @ 21:18:35
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: anca

Vi har visst ännu en sak gemensamt, jag e oxå en liten godisråtta! Figuren är tyvärr redan körd sedan länge tillbaka för min del men visst borde man äta lite mindre av det gottiga ibland ändå!
Kramis

2007-04-16 @ 22:24:09
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Pialotta

Här har du en som älskar choklad.. den mörka som inte är så farlig. utan närmast nyttig enligt expertis.
Jo jag såg det där med länktåget.. inne på några bloggar, men va fasen tror inte det skadar och om det har tåget redan kört :-)
Finns ju hur många tåg som helst nu ser man.
Nu har jag kollat Prison B och visst är det spännande. Ett avsnitt kvar.. hur ska vi klara pausen :-)
Kram o natti

2007-04-16 @ 23:18:10
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: K - Magalös

Så stor variation har inte jag. Mörk choklad är min last.

2007-04-19 @ 14:30:40
URL: http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback