Telefon terror

 Pepper 

Har du inte blivit irriterad någon gång på att det alltid ringer när man står och rör i grytorna eller precis som man ska sätta sig och äta. Och när man svarar så är det en telefon försäljare eller en sifo undersökning av något slag.
Men det finns bot. Jag har skaffat NIX-telefon, det gjorde jag redan för 3 år sedan och nu kom ett brev om att man kunde förlänga det ytterligare i 3 år om man ville, och det ville jag.
De enda som ringer och stör nu är de här olika telefon bolagen som lockar med billigare telefoni. De måste ha hittat något kryphål, för jag tycker att NIX borde tabort dem med.
Om nu någon vill ringa och skaffa sig NIX-telefon så är nr. dit 020-277000
Så slipper ni också svara på vilket tvättmedel du använder och varför du valde det. mm.







Kommentarer
Postat av: Carola

Jag har skaffat skyddat nu. Men tidigare så hade jag också " nixat" min telefon. Min sambos fd ringde också och trakasserade och därför har vi hemligt. Det är verkligen skönt. Kan förstå att du blir irriterad. Kram

Postat av: Pialotta

Jag har oxså haft teleterror hos mej innan, men inte nu längre då jag skaffat hemligt/skyddat nummer. Toppenbra då slipper man sånt där :-)
Kram på dej

2007-04-19 @ 23:16:58
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Pialotta

Jag har oxså haft teleterror hos mej innan, men inte nu längre då jag skaffat hemligt/skyddat nummer. Toppenbra då slipper man sånt där :-)
Kram på dej

2007-04-19 @ 23:17:49
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback