Smal till sommaren

Nu kommer det en ny metod för att gå ner i vikt.
 3-timmarsdieten kallas den.
Enligt Anna Ottosson så bör man äta oftare, alltså

endast låta det gå 3 timmar mellan målen.  Håller
man sig till att äta var tredje timme går man inte
och småäter lika lätt och sockersuget försvinner.
Hon förbjuder heller inte någon att ta en chokladbit
ibland om man har passion för choklad. Bara det inte blir
för ofta.
Frukost, lunch, middag och två mellanmål ska göra att
man går ner i vikt. Det tål ju att testas, det kan ju knappast vara
skadligt i alla fall.


image117
"Jag vet att metoden verkligen fungerar",
säger Anna Ottosson om tretimmarsdieten.


Kommentarer
Postat av: Carola

Var en gång hos en dietist då jag hade järnbrist då rekommenderade hon att jag skulle äta ofta och ändå kunna behålla min figur och tom förbränna mer. Jag blev jätte chockad då jag fick rekommendationen. Det hjälper. Bara man inte äter för mycket av det vita brödet pasta och lite socker.

Postat av: Maria

Kan bara hålla med om 3-timmarsregeln samt att då utesluta tillsatt socker som ju finns i så många produkter.
Sen är ju frukt ovärderligt när man känner att det suger i magen och hjärnan! Jag brukar ha färska dadlar istället för kakor...

2007-04-18 @ 19:20:57
URL: http://hope007.blogg.se
Postat av: Ninni

Jag skulle snabbt behöva gå ner tre kilo innan vi åker till Turkiet, vi åker den andre maj..hjälp det går ju inte ..eller??
Det har varit lite för mycket av det goda ett tag..påsk och allt möjligt.suck!

2007-04-18 @ 20:20:31
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback