Plura hos Stina

Igår var Plura gäst hos Stina. Visst känner man igen honom fast han har skaffat flätor.
Kungen från Brodway eller Bråddgatan i Norrköping. Bara en parallellgata från där jag
har bott en gång i tiden.
Jag vet att det var mycket knark och skit på den tiden och är väl fortfarande i den
staden.
Men att artister höll på så innan ett uppträdande trodde jag inte förren jag var på semester
på Gotland. Det måste ha varit -93 eller 94. Vi satt i ett öltält i Visby och väntade på att
kvällens artist skulle uppträda. Då det plötsligt ramlar en kille över vårat bord. (onykter)
Min man hjälper honom upp, och jag ser att det står Grymlings på ryggen av jackan.
Vet du vem det var? säger min man. Nej, svarar jag. Det var Pugh Rogerfeldt.
En stund där efter står han på scenen och uppträder.

Kärlekens Tunga med Plura. Jag får ståpäls.

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag kollar alltid på Stina. Hon är så duktig. Hon är som Sveriges Operah. Kram

Postat av: Think Twice

Ja såg inte det programmet!
Droger och skit finns det lite varstans nu tyvärr!
Sorgligt men sant!
/Natti natti sussa gott!

2007-04-22 @ 23:50:43
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Pialotta

Ja du det fanns och det finns massor.. Sånt är livet både med oss "vanliga" och i artistvärlden. Skrev ju om Plura och hans blogg igår :-)
Ha de kul.. Kram

2007-04-23 @ 11:55:44
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Annelie

Han är jätte jättebra:-)Har sett honom live flera gånger!

2007-04-29 @ 15:17:47
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback